Bu tamamen bünyesel bir durum. İlk doğumum ve spinal sezaryen oldum, hastanede ayaklanmaya başladım zaten sonra eve gelince de ağrım falan oldu ama ev süpürdüm iş yaptım yani ağrım var deyip kendimi bırakmadım çünkü zaten yatıp kalkmak zordu bende yatmamayı tercih ettim 🥲