Birminnosannesi Bebeğimin 2 ay kontrolü vardı hastaneye gittik. Öncesinde çok hafif boğaz ağrım vardı. Şimdi boğazım iyi ama bütün kemiklerim kırılıyor dökülüyor. Belim kopacak sanki. Kafamı kaldıramıyorum. İçim titriyor. Ne yapacağım ben 😥
Ofiser Birminnosannesi soğan suyu iç cnm ben gripken içtim 3 güne kalktım soğanı suya koy kaynak 5 iç sabah akşam arda da. Ihlamur falan iç geçer inşallah geçmiş olsun
Eymen0318 Birminnosannesi Oglum 2 aylikken atesim 39 a cikmisti hastanede titriyordum resmen..Hemen parol serum.taktilar bi rahatladim bi kendime geldim o ani hic unutmam..Sizde dr gidin serum isteyin hem emziren anneye zarari olmayan bir ilac ..
Birminnosannesi Liyakusunannesi Ofiser eliztossmom Eymen0318 Dayanamayacağım duramıyorum sanırım acile gideceğim.
Ofiser Birminnosannesi benimki sizin kadar ağır değildi vücut ağrısı yoktu bende siz biraz ağır geçiriyorsunuz sanırım en iyisi doktora gitmek acil şifalar diliyorum 🙏
Birminnosannesi Dün acile gittim ateşim 39.8 idi. Parol yaptılar neredeyse hiç etki etmedi. Ateşimi ıslak bezlerle düşürdüler. Gece zor geçti benim için. Hala belim kopuyor hafif ateşim var. Ya eşimden kaptım ya da mastititim tekrarladı onun aateşi.