siladgnchdr Ee011 bisey olmaz benim de oldu fayansa düştü aynı senin gibi kırıldı sandım batarya düşünce hiç bişey olmadı eşim de düşürdü kaç kere sağa sağlam hem düşse bile 2 yıl garantisi var ücretsiz sorunu gideriyorlar 🥰🩷
minnakkofte Ee011 3.düşüste bi servis gördü yapıldı geldi sonra bi daha düştü kapak kırıldı 2 yıl önce 2bin istediler zaten benimki v8di ve 4 yıldır kullanıyordum kaldırdım depoya öyle duruyo 😁 benimki çok narindi valla sonraki modelleri bilemiyorum gerçi de 😁