gizemmalperen KaranimEgem afiyet hastanesi Haluk İnal süper bir doktor bi çok memnun kaldık Ümraniye çarşıda. Biz 4 aylıkken yaptırmıştık 1 haftada iyileşti acısı da olmadı huzursuzluk falan da yapmadı
KaranimEgem gizemmalperen ya iletişim numarası bulamadım o hastaneye ait ? Arıyorum eczane çıkıyor varsa sizde bir numara verir misiniz
KaranimEgem mimoza_ İlk oğlumu Çamlık tıp‘ta yaptırdım madenler‘deki en kötü ihtimal orada yaptıracağım tekrar
KaranimEgem kevsersanlii yok gayet iyiydi 5 yaşında yaptırmıştım ben öyle on beş dakika felan sürdü önce iğne yaptılar canı çok yandı ama uyuştuktan sonra hissetmiyor
KaranimEgem gizemmalperen sordum cnm orası daha pahalıymış 7 bin bölgesel anesteziymiş başka doktor varmış oda 10 bine yapıyormuş bayıltarak
gizemmalperen KaranimEgem biz bayıltarak 3500 yaptırmıştık geçen sene Mart’ta 4 aylıktı o zamanlar ne kadar zamlanmış
gizemmalperen KaranimEgem pardon ya sadece orayı uyuşturup yaptı bende yazarken bunda bir yanlışlık var diyorum😂
Mrtannesi Lokal anestezıyle maltepe tıp merkezinde saruhan soyisimli doktora yaptırdık memnun kaldık 5 bindi fiyat 5 ay once
Mrtannesi Lokal anestezıyle maltepe tıp merkezinde saruhan soyisimli doktora yaptırdık memnun kaldık 5 bindi fiyat 5 ay once