YumukluSucurtaa metemom_ A101 e falan mı baksan sık sık geliyor inan benim bir odam ardiye ona rağmen mutfak eşyası olarak sigiyorum girişteki dolapla beraber ama kiracının iviri zıvıri çok oluyor 🤦🏻♀️
metemom_ canmanayvesuyu YumukluSucurtaa tospikannesi_ kedilipicama Tutaste_ Rabiiul Busra3460 Kızlar mutfak bu videodan çektiğim için net değil fikirlerinizi bekliyorum dolap kaplamayla ilgili de 🤍
metemom_ tospikannesi_ mutfağı çekip atabilsem keşke böyle uzun dolap olur mu bilmiyorum bende de var yoksa
canmanayvesuyu metemom_ kaplamayla ilgili bilgim yok canım üstte kalsın. Peteğin üstüne bar gibi yüksek bişet yaptırabilirsin yüksek sandalye alırsın masa olarak da kullanırsınız iki kişi için
kedilipicama metemom_ Petek üstü için şöyle küçük kahve köşesi yapabilirsin kuzum alan çok darmıs zaten fazla kalabalık iyice darlastırır gibi
kedilipicama metemom_ Karşı tarafa da bu dolap olur gibi isini görür mu bilemem ama olduğu alanda kapı var gibi
tospikannesi_ metemom_ koyabileceğin tek yer peteğin olduğu yer bu şekilde tercih edebilirsiniz hem petek kapanır hem içini kullanabilirsin canım . Mutfak kaplama ile ilgili bilgim yok
Busra3460 metemom_ dolapları kaplayabilirsiniz yapışkanlı kaplamalar var trendyolda bende öyle kaplamıştım en azından temiz bir görüntüsü oluyor
Busra3460 metemom_ mutfağımı burda resim olarak atmıştım mutfak dolabım beyaz onu biz eşimle kapladık
caniminikizleri metemom_ bende toki’de yaşıyorum benim evimin mutfagı küçük değil ama bazı tokiler var oranın mutfakları kutu gibi
metemom_ caniminikizleri evet ama sadece bunu bulduk maalesef ilerde taşınmayı düşünüyoruz zaten idare ederim herhalde
masalyldrm metemom_ hemde çok hala uyumuyoruz hala aglıyoruz 🥹 rabbım canını sağ etsın ama çok zor bır bebek