düzenli aralıklarla takip yapın düşüp düşmediğini kontrol edin lütfen düşmez iş riske atmayın derim en kısa zamanda kadın doğum doktorunuza bu bilgiyi verin bence birde bebeğinizin hareketlerini takip edin eğer doktora gitmeyecekseniz bu süreçte bunu endişe etmeniz için demiyorum sakin takip edin dedim diye panik yapmayın rutin olarak bunu zaten doktorunuz da söylüyordur