Merhabalar, bebeğim 4.5 aylık, ilk 3 buçuk ay kilo alımı çok iyiydi ama son 1 ayda neredeyse hiç almadı. Böyle bir durum başına gelen var mı? Sadece anne sütü alıyor, gece 1 kez besliyorum uykusu bölünmesin diye. Acaba daha mı sık beslemem lazım, tecrübeli anneler yardım lütfen 🥺