Hakcjrks Kızım 18 aylık 2 uyku yapıyor bazen tek uyuduğu günler o kadar huysuz oluyor ki ne zaman tek uykuya düşer acaba 🤔
sarmaliklahana Hakcjrks kızımda 18 aylık 2uyku yapıyor ama erken uyanıyor. Bugün 06.15 de uyandı mesela 11.00 de bir uyudu 15.00 de bir uyudu. Şimdi gece uykusuna yattı
bizdejantikizlardik Hakcjrks Bizimki de 2 uyku yapıyordu ama bu aralar teke düşmek istiyor galiba birkaç gündür tek uyuyor. Akşam 8 buçuğu zor görüyor yoruluyor.
Hakcjrks sarmaliklahana bizim ki de 6 da kalkıyor. 12 gibi 1.Uykuya yatıyor 2 gibi uyanıyor son uykuya geçiş çok zor oluyor 5 gibi yatıyor.yatmadıgı günler ağlaya ağlaya bitiyor ama uyumakta istemiyor 21.30 da gece uykusu yapıyor
Hakcjrks Okaymam keşke benimki de tek uyku yapsa ya ikindin 2. Uykuya gihem geçmek istiyor hem ağlıyor o kadar yorucu ki
sarmaliklahana Hakcjrks sizin ki 2saat uyuyormuş. Benim kız 1er saat falan uyuyor. Öğlen uykularını. Dısarı cıkarsa o gün yogun gecerse fazla uyur sadece
kizimdakizim Hakcjrks ne güzel 2 uykunun kıymetini bilin benim kızım 20 aylık bir yaşından bu yana tek uyku yapıyor ve çok zor 🙄
Hakcjrks kizimdakizim 2. Uykusuna kolay yatmıyor ki yatsa sevinecem.Hem gözlerini ovuşturuyor hem ağlıyor uyumak istemez gibi o kadar yorucu ki
Dlk55blt-rdvn Hakcjrks geçiş dönemleri zor oluyor bir şekilde dışarıda falan oyalarak tek uykuya düşürebilirsiniz. Akşam da 8 gibi falan yatırırsınız alıştıkça daha geç vakite de çekebilirsiniz
Hakcjrks alinmom ya bizim ki sabah 6 da kalkıyor o yüzden öğlen 12 de yatıyor uykuya erken yattığı için ikindin tekrar uyumak istiyor ama geçişi zor çok ağlıyor mesela öğlen uyutacağında hiç öyle değil ağlamadan yatıyor
alinmom Hakcjrks normal de sabah ⅞ gibi uyanmalı öğlen bir uyku yapıp en geç 9 gibi gece uykusuna geçmeli.
ozr42 Hakcjrks tek uyku yapıyor 13 aylıkken tek uykuya düştük biz . Tek uyku istediğinde zaten belli eder .
aysebb Hakcjrks Genelde 14-18 ay arası düşülüyor ama düşmeyende oluyor demekki. 15 aylıkken teke düşmüştü kızım