Lilayda Kizlar bebegim gecen pazar doğdu tam bi haftalik. Göbegi düştü anlamadim bi sorun mu erken düşmedi mi ? Ayrica ilk banyosunu ne zaman yaptirdiniz?
deniz_9555 Lilayda yoo normal canım. 1 hafta 10 güne düşüyor zaten. Düştükten 1 gün sonra yaptırmıştım banyosunu
tultanhanim Lilayda normal sürede düşmüş. Göbek bağı düştükten sonra yaptırabilirsiniz banyosunu. Sağlıkla büyüsün inşallah 🫶🌸