Aynı haftalardayız ve aynı şeyleri yaşıyoruz gün içinde uykuya dalmıyor en fazla 15,20 dk sürekli kucak istiyor zaten hiç emmiyordu başından beri mama ve sağıp veriyorum biberonla verirken ağlıyor kundak istemiyor kundaksız uyumuyor sanki canını acıtmışız gibi bas bas bağırıyor yani kesinlikle atak haftası olduğunu düşünüyorum çünkü beyaz gürültü piş piş sesi falan hiçbiri umrunda değil