Merhaba kızlar pilatese gitmek istiyorum oturdugum yere yakın bir yer açıldı ayda 8 seans şeklinde haftada 2 gün olmak üzere dediler bana sanki az geldi ne kadar verim alabilirim bilemedim 3 gün olsa daha mı iyi olur ya da her yerde mi böyle gidenleriniz vardır bilgilendirir misiniz