reyonda Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı 6:30 ay oldu normal doğum yaptım ancak ara ara spor yapsam ya da yürüyüş yapsam veya evde ev işleri yaptığım zaman çok yürüdüğüm zaman kasıklarımda bir ağrı oluyor batma gibi öyle bir durum yaşayan var mı