deniz3238 Kızım 1 yaşında başlıkta da gördüğünüz gibi el çırpma hareketi var ama bu hareket istediği bir şey olmadığında oluyor ismine tepki veriyor göz teması var bu hareket otizim olarak değerlendiriliyor araştırdığımda çoçuğu bu hareketi yapan anneler varsa yorum yaparsa sevinirim çok aklıma takıldı ablalarım🥹
aslhnkrts deniz3238 benim kızım da aynı bi problemi yok çok şükür normal çocuk sizde korkutmayın kendinizi
zeynep0709 deniz3238 11 aylık olduk heyecanlanınca bi şey istediği zaman yapıyor kanat çırpıyor biraz da evdekiler oynarken aynı şeyi yapıyorlar ama gelişimi iyi oyuncu bi bebek isme tepki var sizde durum nasıl şuan
bebekkkl Sonuç ne acaba bizimki de öyle canı sıkıldığında heycanlandiginda agladiginda yapıyor göz teması herşeyi güzel ama
dgncgl Benimde eskiden bebeğim böyle şeylet yaprdı. Hatta ellerni çok oynatırdı, şuan 21 aylık hepsi geçti. Endişelenmeyin. Adına dönüp bakıyorsa, algıları normalse, göz teması varsa çok endişenmeyin. Ekran vermeyin bu aylarda ama
nagodade Tek bir bulguyla otizm tanısı konulamaz normal gelişim gösteren bebeğin de yapacağı bir hareket. Bununla birlikte göz teması kurmama, ismine tepki vermeme gibi bulgularda eşlik etmelidir