Kızım 1 yaşında başlıkta da gördüğünüz gibi el çırpma hareketi var ama bu hareket istediği bir şey olmadığında oluyor ismine tepki veriyor göz teması var bu hareket otizim olarak değerlendiriliyor araştırdığımda çoçuğu bu hareketi yapan anneler varsa yorum yaparsa sevinirim çok aklıma takıldı ablalarım🥹