Kızlar bebeğim 10 aylık iştah sıfır uyku desen hak getire sadece süt içiyor habire oynamak istiyor ne tarifler denedim asla sevmıyp sabah bi kase yoğurt ve yumurta zar zor bitiriyor diğer öğünlerde 4 5 kaşık çok yoruldum ne yapcam bilmiyorum sütümde azaldı diye mama vermeye çalıştım biberon tutmadı şaştım kaldım artık yardım edin