dlra01 Kızlar bebeğim 3 gündür gündüz uykusu neredeyse hiç uyumuyor belki yarım saat sürekli ağlıyor. Doktora gidelim diyorum dudaklarını büzüp ağlıyor. Eşim gerek yok diyor. Neden böyle olabilir 3. Ay atağı mı sizce var mı böyle anneler 😔
karpuz_ dlra01 gazı olabilir ama çok ağlıyorsa götürün bence doktora ben götürmüştüm birkaç kere o dönemde gazı var demişlerdi kulağına boğazına falan bakıyorlar karnını kontrol ediyorlar