alpmomssss mamylatte ilk 4 ay böyleydi abartısız . Pcosumda var zaten yakında kel kalcam diye endişeleniyorum . Tam azaldı dedim şimdi de oğlum yolmaya başladı
Kuzularinanasi mamylatte bu biraz fazla sanki.kan degerlerinize baktirin derim belki takviye gerekir.
UykuPerisi_ mamylatte günlerdir aynı dertteyim avuç avuç dökülüyor.. ne yapacağımı şaşırdım aynı böyle benimde
girlmama mamylatte ayyy lanet olsun ya benimde boyle her gun yataktan ordan burdan kil toplamaktan biktim bamyoda tariyorum dokuluyor banyodan cikinca tariyorum yine dokuluyor taramiyorum yine dokuluyor cinleniyorum
hafize7657hotmailcom Doğumdan sonra benimde fazlasıyla dökülmeye başladı halada dökülüyor saç kalmycak artık kafamda yani o kadar diyorum .sanrm bu saç dökülmesi herkezde var 🙁
Taftafgiller mamylatte Benim de aynı 4.5 ay oldu doğum yapalı yere dökülen hariç. Çocuğun örtüsünden yatağından toplamaktan yoruldum 😑 Ben baktırdım kan değerlerim iyi canm hamilelikte bir tel bile dökülmezdi bence ondan dökülüyor
huda1903 mamylatte benimkide böyle daha fazla dökülüyordu belindeydi saçım omuzumda kestirdim şimdi de d vitamini falan kullanıyorum birde şampuan falan aldım şuan o kadar çok dökülme olmuyo baya baya azaldı
huda1903 mamylatte embeauty şampuan onun saç bakım sütü birde bioxcinin bakım yağı var onları kullanıyorum baya bir azalma oldu bende