Senaoz21 Benim oğlan cisi var biliyorum gidelim diyorum yok çişim diyor tutuyor bugün mesala çoktandır gitmiyor soruyorum da yok diyor bu ona hastalık yapacaktir degil mı gidelim diyorum kızıyor bağırıyor ya
oglumubeklerken Senaoz21 benim oğlum bazen öyle yapiyor 3 buçuk yaşında şu an. 1 sene oldu tuvalet eğitimi tamamlayalı. Tutuyor tutuyor yok diyor en sonunda dayanamayıp çok çişim var koosss diyip tuvalete koşuyor.
Eda6714 Senaoz21 benim kızım da 3 buçuk yaşında ara da tutuyor çişini aşırı derece de çişi baskı yapınca çok çisim geldi diyor çişini yaptıktan sonra da oh rahatladım diyor 😂🙈
Prenses_Liya Senaoz21 Benim kızım da 2 buçuk yaşında arada öyle yapıyor herkeste var demek sanki sürekli tuvalete gidip gelmekten sıkılmış gibi çünkü yeni öğrettiğim zamanlar Anne bıktım tuvaletten dedi 😂
Senaoz21 Eda6714 Prenses_Liya demekki çoğu çocuklar böyle yapıyor bı yandan iyi gibi tutabiliyor çok olunca hemen koşarak gidip yapıyorlar. Ben ramazanda öğrettim tuvalet eğitimini gittikçe çiş saati uzadi ilk başlarda saat başı di şimdi 4 5 saat gitmiyor cis için
Eda6714 Senaoz21 evet büyüdükçe cis saatleri uzuyor sanırım ben 2 buçuk yaşında ogretmistim 26 aylıktı kendi geldiğinde direk tuvalete koşuyoruz zaten bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum çis tutmanin