Bebeğimle 1 haftadır hastayız . Doktora gittik . Ona damla, antibiyotik ve soğuk algınlığı ilacı verdi . Damlalarla geçmedi ve antibiyotik ve soğuk algınlığı şurubuna başladık . Ekstra odasını nemlendiriyorum sabaha kadar buhar makinesi açık . Sabah akşam fizyolojik sıkıyorum burnuna ve hava makinesiyle de veriyorum. Ama hâlâ çok tıkanıyor yavrum … Genzi çok tıkalı . Başka ne yapsam acaba ?