Merryyy 4 ay 11 günlüğüz bu aralar her mamadan sonra kusar oldu gaz çıkarttıktan sonra ne zaman düzeliyor bu kusma artık ne zaman kesilir bilgisi olan var mı alerjik bebek bu arada onun etkisi var mı bilmiyorum
beraebru Benim kızımda aynıydı kusuyor ve zayifliyordu doktor röntgen çekti birşey yok dedi Reflü yatağını kullan çok işe yarıyor beslenmeden sonra hemen kucağınıza almayın hazmetsin sonra gazını cıkarabilirsin..biz bu şekilde atlattık
Merryyy beraebru reflü yatağı kullanıyordum ama artık durmuyor onda kayıyor kucağıma almıyorum aslında hemen ama yinede kucağa aldığım zaman kusuyor gazıyla birlikte
TwinadoMom begonvil00 evet bence de atakla alakalı. Benim kızım da 4 ay 10 günlüktrn sonra kusmaya başladı. Acaba mamayı mı beğenmiyor midesi kabul etmiyor dedim ama değil bence. 60 cc 60 cc veriyorum bu aralar mideyi çok yormasın diye onu bile çıkarıyor. 5.aya girmek üzereyiz şuan daha iyi ama
begonvil00 Merryyy hayır değil. Ama her mamadan sonra aralıksız kusuyor önceden böyle bişeyimiz yoktu 4.aya girer girmez başladı
Merryyy begonvil00 bizim önceden de kusmamız vardı ama böyle değildi şimdi arttı bir anda bakalım kontrolümüz var bugün doktor ne diyecek merak ediyorum
Merryyy TwinadoMom benimkide 90 cc 30 cc olarak içiyor bazen tamamının bitiriyor 120 cc nin ama dediğiniz gibi azda içse çıkartıyor çokta içse gazı çıkarken peşinden geliyor hemen anlamadım inşallah kesilir
TwinadoMom Merryyy inşallah yani bu durumu da bi ben yaşıyorum sanıyordum demek ki bu ayda genel bir sorun olabiliyor
Merryyy TwinadoMom kilo alımı normal dedi doktor çıkartması içinde çok mu yediriyorsun dedi aslında çokta yemiyor yani 90-120 arası normal bence
Merryyy TwinadoMom 1 kilo almış aslında biz Yoğunbakımda yattık zayıftık daha yeni yeni toparlanıyoruz ama bu aylarda 500 gram yeterli dedi doktor