Merhaba 25 gündür bebeğim gazdan da dışkısını yaparken de çok zorlanıyor. Bugün kayınvalidem içinde kimyon olmayan kimyonu karıştırıp süzdüğü kaynatılmış su verdi sanki gerçekten rahatladı çocuk ağlamaktan domates gibi oluyordu. Doktoruna soran var mı bir çay kaşığı kadar su vermenin zararı olur mu mama da veriyorum bazen onda da su var? Kafam karışık