queen_bee Merhaba geçen ay bende 2 tane test yaptım, 2side silik çizgi çıktı. Gittim kan verdim, ultrasonla bile baktı doktor, gebelik yok dedi, bazen bu testler yanlış çıkabiliyor dedi. Ertesi günde regl oldum zaten
zuhalsebu Ballibademin_21 eski gönderilerinize baktım gönlünüz belki kız olur diye 3.ye kaymış, rabbim de böyle habersizce gönderdiyse belki sürprizidir diye düşündüm🩷
ffatma1 Ballibademin_21 merhaba gözüküyor evet ama bu testler yanlış maalesef en net sonucu kanda alırsınız ne zaman gecikmem olsa yapsam silik çıkıyor ve hamile değilim doktora sorduğumda tavsiye etmiyor kan verin net sonuç alın rabbim gönlünüze göre nasip etsin 🌺🫠
EsrraZ Ballibademin_21 bazen yanlış çıkıyor benimde kaset testte baya baya pozitif çıktı kanda negatifti çok şaşırmıştım nasıl oluyor diye inşallah öyle biley değildir istiyorsanız nasip etsin inşallah 🙏
Ballibademin_21 syldz61 ay evet kan verdim değilmişim hamile daha da inanmam ben bu evde yapılan teste
syldz61 Ballibademin_21 burdaki kadinlar da maalesef yanlış yönlendirip hayrlı olsun diyor, çok can sıkıcı. İnsanlar belki bekliyor ve umitleri artıyor. Ben böyle yorum yapmanın yanlış olduğunu düşünüyorum.