3 yaş 2 aylık oğlum ve bu zamana kadar hep uyudu öğle uykusunu hiç atlamadık bazen istemese de neyse şuan hem istemiyor uyumak hemde birkaç gecedir çok sık uyanıyor dönüyor ve öğle uykusundan sonra inanılmaz huzursuz oluyor ağlayarak kalkar huysuz olur. Dün uyutmadım bi tık erken uyudu akşam daha iyi gibiydi ama bırakmak için erken mi bilmiyorum 🤷♀️ fikirlere ihtiyacım var