mbabygirlm 3 yaş nasıl bir şey anlamadığım dönemdeyim. Çok çaresiz bir şekilde günlerimi geçiriyorum. Doğduğundan beri ağlayan huzursuz bir çocuk. Alıştım aslında bu duruma. Ama insanın içinde umut kırıntıları oluyor, “Büyüyünce Düzelir” diye. Düzelmiyor, aksine daha da zorlaşıyor gibi. 3 yaşında kızım var, çok zor bir çocuk. Parka gideriz oynamaz kucağımda oturur, evdeyken zaten memnun olmaz hiç bir şeyden. 1 haftadır hasta influenza oldu. Aman Allahım ortalık yangın yeri. Keşke ben hasta olsaydım. İlaç içmemiz lazım diyorum “İçmicem”, yemek yemez, su içmez, ilaç içmez, 40 derece ateşi var duş almak istemez. Benim dayanacak gücüm kalmadı. Allah’ıma tek duam akıl sağlığımı yitirmeden büyütürüm inşallah.