Kızlar doğumda bebegimin koprucuk kemiği kırıldı kendi kaynar dedi doktorlar. Suan 3 buçuk aylık goturmeliyim artik ortopediye kaynamis midir acaba kemiği? Sormamin sebebi rontgen cekilecek erken veya geç gitmek istemiyorum bu durumu yasayan varsa kaç aylikken goturdunuz şimdi gotursem sonra birdaha rontgen isterler diye çekiniyorum acikcasi. Bu arada çocuk doktoruna çok götürdüm eger el hareketlerinde sıkıntı yoksa güzel kaynamistir ama yinede goturmen lazım ortopediye demişti çok şükür kolunu omzunu oynattigimda sesi çıkmıyor yoksa simdiye 50 kere gotururdum zaten