Bebeğim 1 yaşına girdi şimdiye kadar iştahlı bir bebekti emziriyorum aynı zaman da fakat son zamanlarda yemek yemek istemiyor sevdiği şeyleri yapıyorum yemiyor farklı çeşitler yapıyorum yine yemiyor hele ki son iki gündür hiç bir şey yemiyor emmek istiyor sürekli bu durumu nasıl aşabiliriz yardımcı olur musunuz