Tummy time yaptırırken yastık koymayın ilk başta biraz ağlar ama alışır zamanla ve kafasını çok kaldırıyor. İskelet sistemi daha güçlü oluyor. Çocuk gelişimci bir arkadaşıma oğlumu 2,5 aylıkken götürmüştüm öyle tarif etti yastı koymadan yap zamanla alışır daha da güçlenir dedi şuan 5 ay 19 günlük baya duruyor ya kendi kendine dönüyor da