acemi_mom1 Selam anneler , bebişlerin akşam menülerine neler yapıyorsunuz birbirimize fikir verelim.. 💕💐
papatyam-34 acemi_mom1 Yeşil mercimek yemeği yaptım 9 aylık kızım 33 aylık oğlum artık biz ne yersek ondan yiyorlar sadece kızıma tuz eklemiyorum 😂 Yanına ne yapsam diye düşünüyorum sıcak olunca insanın yemek yapası da gelmiyor
poyrazmom2604 acemi_mom1 mercimek bulgur pirinçli yoğurt çorbası biraz katı kıvamlı yapıyorum yemek gibi oluyor 1 yaşında çok katı gıdaları yemiyor
acemi_mom1 papatyam-34 Kesinlikle katılıyorum size kendimize yemek yapmak bile zorluyor bide kızıma menü hazırlamak daha da zor oluyor 🤝
acemi_mom1 ilay-mom Benim kızım 11 ay 24 günlük ama 1 dişi olduğu için henüz hiç kuşbaşı şeklinde et vermedim Siz nasıl yapıyorsunuz yumuşak oluyor mu
ilay-mom acemi_mom1 ben ek gıdaya 5nci ayında başladım ve tadım bittikten sonra her gün farklı yemekler kahvaltı hazırlamaya başladım eti de 2 aydır veriyorum suda haşlıyorum kızımın suan 8 dişi var azı dişleri de yolda huzursuz suan
[silindi] acemi_mom1 dişle alakasi yok ki yumuşak yapın küçük parçalar halinde verin ağzında geveleyip yutar. 6 dişi var ama dişleriyle ezip yemiyor azı dişlerini mi bekleyelim anca o zaman çiğneyecek sonuçta.