nibado Kızlar merhaba. Eşimle sürekli devam eden kavgalarımız oluyordu daha önce bir kez el kaldırdı ama vurmamıştı defalarca kez de kavga sırasında üstüme yürüdü. En son cuma günü üstüme yürüdüğü sırada ben de üstüme gelme diye onu ittirdim o da kollarımdan tutup silkeledi beni kuvvetlice ve sol omzum sol kolum çok ağrıyor ayrıca morarmış. raporu almak için hastaneye gittim boşanmada kullanmak için. Ama olayın polise oradan savcılığa gideceği ve memur olduğu için adli soruşturmanın yanında idari soruşturma açılacağı söylendi bana. Ben de düşünmek istedim. Şu an aşırı çıkmazdayım. O raporu almak istiyorum ama hakkında idari soruşturma da açılsın istemiyorum. Ne yapabilirim bana akıl verin lütfen!