Eylulaselhatay Merhaba arkadaşlar sizlere bir sorum olacaktı ilk çocukta emzirdigim süre boyunca hiç adet olmadim 2 çocuğumda 7 ay oldu doğum yapalı ve geçen ayin 19 unda adet oldum bu ay hala olmadım emzirirken düzensizlik normal mi??