Kızlar bebeğim 3 aylık şu ana kadar çoğunlukla anne sütü aldı ara ara çok nadir mama verdim ama bu aralar memeyi içiyor bi süre sonra memeyi bırakıp ağlıyor uykuya dalamıyor bir türlü bende diğerini veriyorum onu da biraz çekip yine ağlıyor bi kaç sefer uğraşıyorum daha sonra mama teklif ediyorum mamayı içiyor uykuya dalamadığı için doymadığını düşünüyorum vermek zorunda kalıyorum bu hergün böyle olmaya başladı . Emzirmede şöyle oluyor gece güzel emiyor öğlene kdr da sık sık emziriyorum ama ikindiye doğru hep bunu yaşıyoruz bir kere veriyorum . Biberona alışmasın diye kaşık blberon kullanıyordum ama şu an onu da istemiyor biberon verdim bi yandan korkuyorum alışacak biberona diye . Sizce böyle bir kere günde versem meme reddi yapar mı ya ? Etrafımdakiler üç ay meme içti alıştı sana artık kolay bırakmaz diyorlar ama böyle bir durum yaşayan var mı ilk bebeğim bide tecrübesizim bu konularda 🥹