prenseskus Bebeğim burnu tıkalı hemşireye söyledim cuma günü Dedi ki Calpol verirsin bişey olmaz Hasta değilse dedim hasra değil şuan ama zaten yeni tıkandı Olsun dedi aşı yaptı ama çok keyifsiz burnu iki kat tıkandı bişey olur mu sizce