Lilayda Kizlar bugun 7 nci günüm. 3 uncu gunu gittim doktorum pansuman yapti yenisini yapıştırdı bantin. Sonra pazar günü kendin cikart evde banti dedi. Bende banyomu oldum çıkarttım. E napcam ne surcem. Receteye madacasol yazmis ama meme için o diye biliyorum. Yara yerime ne süreyim kilot giydim ama korkuyorum ya bisey olursa
organikirmik Lilayda madecassol yara kremi onun için vermiştir muhtemelen. Bi şey de olmaz bende ne bandaj vardı ne bi şey kullandım
Esoskirec Lilayda kuru ve temiz kalması yeterli sadece batikon sürebilirsiniz enfeksiyon kapmaması için
gamzeduran1 Lilayda ilk banyodan sonra bandaj yapmayın, her gün sabah akşam tentürdiyot sürün, hemen iyilesecektir. Küçük şişe tentürdiyot alın bitene kadar devam edin, doktorunuz 40.gunde sizi çağırıp yine kontrol edecek zaten. Bu yöntem bende fayda etmişti.
organikirmik Lilayda evet sadece sezaryene çıkınca vardı akşamına çıkardılar bandajı başka da bandaj takmadılar, bi şey de sürdürtmedi doktor
semayavass @Lilayda merhaba bende sezeryan oldum 3 ay oldu ilk zamanlar çok bant kullandım sürekli değiştirmeme rağmen yara olmuştu bandın çevresi dikişlerinde bişi yoksa sadece çamaşırını kullanman yeterli zaten daha çabuk toparlıyor benim eşim sürekli pansuman yapmıştı pamukla keşke diyorum bant kullanmak yerine açık bıraksaydım zaten yaz ayındasın artık çok geçmiş olsun bebeğini sağlıkla büyüt inşallah
Yagmur-Hafsa Ben de yeni doğum yaptım sadece ameliyattan ilk çıktığımda bandaj vardı sonra bandaj hiç kullanmadım sadece madecasol krem kullan dedi doktor yara için kuru ve temiz tutun daha çabuk iyileşiyor öyle
organikirmik Lilayda yok yanmadı, 6 ay oldu hala hissiz o bölge zaten yanası varsa da hissetmemişimdir 😅
vesile_yurekli Merhaba aranızda üçüncü sezeryan olan varmı benim üçüncü sezeryan yanımı diğer eski yerinde fazla açmış sizde böyle bir şey varmı
SuMisalii Lilayda ameliyat olduktan 8 saat sonra taktıkları bandı çıkardılar. Ameliyattan itibaren de külot giydim iki doğum da da. Ama denk gelecek şekilde değil yüksek bel olanlardan aldım. Bir sorun olmadı sizde de olmaz merak etmeyin.krem için bişey diyemem ben hiç bişey kullanmadım.