mavera316 Benm birinden fazla süt sağıyorum diğerinden çok az yok gibi bazen sadece fazla gelen tarafı emziriyorum tek memeyle doyar mı bebek her seferinde ikisini de veriyo musunuz
mavera316 Bide emerken hiç kendisi bırakmıyor memeyi öyle emip duruyor bi süre sonra acıtmaya başlıyor o zaman ben çekiyorum ağzından emzik gibi kullanıyor mudur sizce ağzından çekiyorum diye üzülüyorum bide acaba doymadı mı ki endişesi oluyor içimde
busrakizinbebesi Kaç aylık? Sagimla ne kadar süt çıkıyor? Günlük 5 6 kadar bez alıyor musunuz? Az süt çıkan gogsunuzu Daha çok calistirirsaniz eşitlenir Ayına göre uygun sütünüz varsa sağımda gördüğünüz tek mem yeterli olur