elizliyos kanlı kaka vardı sadece anne sütü alıyordu süt ürünlerinden şüphelenildi 2,5 ay süt diyeti yaptım 4,5 aylık olunca test yapıldı herhangi bir alerji çıkmadı diyeti açtım tekrarı olmadı bağırsağı küçük olduğu için sindiremiyormuş büyüyünce kendiliğinden geçti şükürler olsun. Döküntü vs yaşamamıştık zaten