senamomss Kizlar doğum yapalı 3 ay oldu 40 çıktıktan sonra ikinciye adet oldum geçen ayda sokulemedim tamamen bugünde oldum yine sokulemiyorum leke leke geliyor sizdede aynısı mı oldu yada sokturmek için varmı yaptiginiz biseler?
defnnee senamomss Bende 11 ay oldu sezaryen oldum iki aydır adet olmuyorum ondan öncede hep düzensiz oldum test yapsammı hamile olduğumu düşünmüyorum yani imkan vermiyorum korkuyorum inşallah bu düzensizlik normaldir
mommommmm senamomss ben 3 ay oldu doğum yapalı 3. Defadır adetim ve inanılmaz yoğun sürüyor bundan önceki adetimde 13 gün sürdü tam anlamıyla sökülmesi bence 1 sene sürüyor 🥹🥹🥹
senamomss defnnee nolcak böyle ya maydonoz mu kaynatip içsek acaba internetten baktım adet sokturmeye bire bir diyor