Kizlar nasilsiniz baya yogundum girmiyordum sizleri ozledim bayaaaaa
Ankakuşlarim benimmm👩❤️👩👩❤️👩👩❤️👩👩❤️👩👩❤️👩
Eskiden 4cocuk istiyordum tabi🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 2kiz 2erkek biz oyleydik cok guzeldi cocuklugum ergenliyim hepsi durumumuz iyi olmasa bile cok mutlu travmasiz gecti
Sonra 1kiz 1erkek istedim ama cok sukur binlerce kez sukurki 2kizim var benim icin ideal cocuk sayi sizlerde durumlar nasil?