Merhaba kızlar zaman o kadar hızlı geçtiki ne ara büyüdüler bu kadar diyorum gerçekten 3 yaşına girmek üzereler ikizlerim ve artık öğle uykusunu bıraktırmanın zamanı geldiğini düşünüyorum sizin bebeleriniz nezaman bıraktılar öğle uykusunu tecrübeli anneler bilgilendirirse çok sevinirim artık kreşe başlicaklar bu yüzden alışsınlar istiyorum öğle uykusu yapmadan direk akşam uyumalarına çünkü gecede 1 tanesi uyanıyor uyanmaması için öğle uykusunu bıraktırmam gerektiğini düşünüyorum henüz hazır değiller gibi ama bıraktırırsam alışırlar bu sürece sizin fikirleriniz neler nasıl bir yol izlemeliyim nasıl yaparsam daha çabuk alışırlar sizce?