GemlikZeytini Doğu görevinden Bursaya atandık. Orda 100 liraydı. Burda 250 li dedi kaş tasarımcısıymış alan bayan. Büyük şehirlerde ne kadar bu kaş alımı bana çok geldi🥹
1prensessannesi GemlikZeytini valla ben 300 veriyorum kas bıyık faul ve saç dipleri var 😃 400 dedi en son gittiğimde hep 300 veriyorum her ay artıyor mu dedim 300 verdim yine