crncrmk gece emerken pozisyonu doğruysa gaz çıkarmaya gerek yok aslında. Sadece ilk ay belki çok sık emdiği için çıkartmaya çalışılabilir ama genelde gerek yok dedi doktorumuz. Ben 1.ay kontrolünden sonra gece gaz çıkartmayı bıraktım, mevcut gaz probleminde artma olmadı