Oğlum şuan 12 aylık 8 günlük ve genelde ağlıyor yoktu böyle birsey yeni çıktı ya herseye ağlıyor, ben başka odaya gitsem ağlıyor , sabah kalktıgi gibj agalamaya basladj ben hala uzanıyorum yatakta geri uyutmaya çalıştım belki uyur diye biraz daldı o ara bende uyumuşum yine ağlayarak uyandı bu hep.boyle mi gidicek