Pnar35 Kızlar merhaba oğlum 2 yaşında artık emzirmeyi bıraktırıyorum 2 gündür hiç emmiyor ama göğsüm baya bir şişti ve ağrıyor bu durumda ne yapmam gerekir sağmam gerekir mi 🙏🏻
Aselinannesi0655 Pnar35 rahatlayacak kadar sağman gerekiyor. Tamamını boşaltma agrın gececek kadar. Zamanla terbiye olacak. Eger hepsini sağarsan beyne süt üret diye uyarı gider ve devamı gelir