karancansu Kızlar 2,5 aylık bebeğim geceleri emmeden 6 saat uyuyor. Kilosu gayet normal gündüzleri de sürekli emiyor ama geceleri uzunca uyuyor. Gelişiminde sorun olur mu. Sizlerinki de öyle m. Deneyimli annelerimden yorum istiyorum
gizem1111 karancansu ayy ne güzel bizde 2 ay 7 günlük asla uyumuyor 🤦🏻♀️gelişiminde sorun yoksa bırakın uyusun bence nasıl uyutuyorsunuz
reyhanmercann Benım bebeğımde oyleydı sorun olmaz kılo alımı güzelse bırak uyusun sende dınlenmiş olursun diş donemınde saat bası, uyanıyolar
karancansu reyhanmercann 4 saat aç kalabilir en fazla diyorlar tedirgin oluyorum. Kilosu 2 ay kontrolünde 5800 dü zayıflama yada herhangi bişey yok şuana kadar. Teşekkür ediyorum 🙏
karancansu gizem1111 8 den sonra kendiliğinde gece uykusuna yatmış oluyor doğduğundan beri geceleri hiç ışık açmadım sadece gece lambası kullandım. Sanırım ondan dolayı başka hiç bi şey yapmadım 🙂
arzu343437 Haline şükret derim bacım 😀 daha ne istiyorsun mis gibi uyuyor 😀 2 aydan itibaren uzun uyumasında sıkıntı olmaz
arzu343437 karancansu olma hiç uyandırma da . Doktora da sorabilirsin için rahat eder. Böyle bi düzeni varsa uyandırıp bozma derim. İleriki aylar zaten hersey tepetaklak oluyor 😂