Benim derdimden en iyi siz anlarsınız diye buraya yazmak istiyorum. Ben artık yaşamak istemiyor hale geldim. Oğlum 2.5 yaşında. Doğduğundan beri mutsuz bir çocuk. Babası ve ben mutlu olması için elimizden geleni yapıyoruz ama olmuyor. Sanki biz çocuğuz o ebeveyn. Dans ediyoruz oyun oynuyoruz. Hiç bir şekilde eğlenmiyor. İlla ki bir şeye mızmızlanıyor. Müzik açıyorum dans ediyorum. Etme diye ağlıyor. Başka müzik aç diyor. Değiştiriyorum yine başka müzik aç diyor. Sürekli müzik değiştiriyorum. Sevdiği eğlendiği bir müzik yok. Oyun oynamaya çalışıyorum istemiyor. Mesela hamur oynayacağız. Normal şekilde oynamıyor parçalayıp etrafa atıyor. Defalarca söylememe rağmen yine değişmiyor. Burnumdan geliyor her oyun. Oyuncaklarla normal şekilde oynamak yerine kırıp bana atıyor. Durduk yere gelip bana vuruyor. Bugün de yine müzik açmıştım. Durduk yere elindeki oyuncakla vurdu ve kırıldı televizyon. Kaç kez de söyledim vurmaması gerektiğini. Anlamıyor. Yemek yemesi, banyoya girmesi, her şeyi sorun. Kavga kıyamet banyo yaptırıyoruz. Her türlü oyuncak aldık her şeyi denedik yinede banyodan da keyif almıyor. Çocuk büyütmenin zor olduğunu biliyordum. Ama bu kadar mı zor ? Artık dayanamıyorum. Bir kere bana sarılsa her şeyi unutuyorum. Ama onu da doğru düzgün yapmıyor. Bağ kuramıyoruz bir türlü. Psikoloğa mı gidiyim ben napıyım lütfen yol gösterin? Normal mi bunlar? Ben mi abartıyorum