Annemkuzum12 5 mayıs 2025 de 3.çocugum oldu. 6 mayısda doğum yardım başvurusu yaptık E devlette talep durumu Onaylandı yaziyor. Ilkogretmenim uygulamasında cocuguma bakinca odeme kaydi henuz olusturulmadii yaziyorr boyle olup parasinı alan oldu mu acaba
ebrar344 Annemkuzum12 3 mayısta doğum yaptım hala alamadım onaylandı diyor baktığımda ama hala verilmedi banada
Annemkuzum12 kaandurumoms E devlette talep durumunuzda ne yaziyor acaba ilkogretmenim uygulamasinda falan
Aselduru88 kaandurumoms aynı gün doğum yapmışız ben bugun Mayıs ve hazıranı 3 bin olarak aldım temmuzdan itibaren 1500 olacak devam edecek siz neden alamadınız
kaandurumoms Annemkuzum12 onay bekliyor yazıyor hala. Uygulamada ödeme kaydı oluşturulmamış gözüküyor
islam58 Benim e devlette değerlendirme bekliyor ilke öğretmenim de de ödeme henüz oluşturulmadı yazıyor 1 Mayıs ta doğum yaptım 7 mayısta başvuru yaptım
Annemkuzum12 islam58 benim ki e devlette onaylanmiss neye gore bazilarini onaylayip bazilarini bekletiyorlar acaba 2 gun once bi postta gordum 20 mayisda dogum yapan arkadas almis parasini