Hemdem__ Orenda_ Bende diyet yaptığımda 51.900 görmüştüm tartıda sonra tabi bebek olunca kilo aldım 🤣O zaman da yüzün çökmüş daha kilo verme diyorlardı 😒
canan6668 denizalismom bende kısayım Ama Allahin işi belli etmiyorum Bi göbeğim var zaten biraz da üst bacak artı tesettürlü olduğum için bol ve kapalı elbise giyiyorum orta daha fazla kilolu gösteriyor
Gokturkmom Pirasalipuding emzirme sürecinde istemedikçe kilo vermeye devam ediyorum.benim ideal kilom bence 56-57arası şuan çok zayıf kaldım bütün kıyafetilerim bol geliyor 🥲🥲
canan6668 prenseskus 😂😂😂Aman bosver Alan almış bide çocuk dogurmusuz benim 3 tane kilomuzla mutluyuz askim salla istesekte cok guzel veririz 💪💪
Pirasalipuding Gokturkmom bende o kilolara ulaşmak istiyorum yiyorum ama olmuyor bilmiyorum napacağız
binnur37 denizalismom çocukların kilosunu kıyaslama bitti bizimkiler kaldı ayyyy söyleyemicem galiba utanıyorummmmm🤪🤣🤣🤣🤣
canan6668 binnur37 soyle kiz Aman nolacak bende cok utanıyordum artik saldım valla 90la selamlar 🎉🎉🎉🤗🤗🤗🤗
canan6668 myybabyy oyle dusunme kiz bende 90 kiloyum bi yere giderken bende çok dusunuyodum elbisem yakışmıyor VS artiksaldim valla biri we kilo mu aldın deyince evet aldım diyorum kilomla mutluyum istesem veririm diyorum
myybabyy canan6668 yok ben mutlu değilim 😂 alışmayada hiç niyetim yok. Vermek için uğraşıyorum işte 😃
Elvinemine Hamileikden once 57simdi 52.birazdan kilo alacagim hamileligin sonlarına doğru 😂80leri gorebilirim .kizimda 79kiloydum