Herkese Merhaba🌸
5 gün önce 39+6da iken sezaryen doğum yaptım ve maalesef doğum yaptığım günden beri sütüm gelmiyor.Aklınıza gelebilecek her yöntemi deniyorum.Tahin, hoşaf yiyorum,makine ile sağım yapıyorum belki açılır diye.Şuan mecburen hipp mamayı kaşık biberon ile bebeğime veriyoruz ancak bebeğim sanırım buna alıştı.Göğsüme ne zaman yaklaştırsam ağlamaya başlıyor.Boş meme emmek istemiyor.Meme reddi de yaşıyorum üstüne.Aranızda bu sorunları yaşayıp çözüm bulabilen var mı?Stres yapmamam lazım biliyorum ama sütüm gelmedikçe, bebek göğsüme gelmek istemedikçe üzülüyorum.