Kubraerdal Kızlar 6 günlük bebeğim var bugün kontrol vardı sarılık değeri 15 çıktı bilgisi olan varmı yada önerisi olan
Esmaaaa Kubraerdal ışıkta yatması gerekiyor canım bir gece geçiyor hemen hiç telaş yapma benim ilk bebeğim o yüzden çok ağlamıştım ışığın altında ağlaya ağlaya durdu canım dan can gitti sanki ama onun iyiliği için önem almazsanız beyin hücreleri hasar görürmüş doktorumuz öyle demişti
Balkizinannesi18 Kubraerdal canım korkutmak istemem ama biraz yüksek çıkmış 18den sonra yatırıyolar diye biliyorum. Bol bol emzir 3 güne azalıyo kendimden biliyorum
CananGl Bizimde ilk 13 çıkmıştı her saatbaşı emziriyorum sonra gittiğimizde 9 a düştü en sonda 7 oldu sık sık emzirin özellikle geceleri
Ubm102 Kubraerdal bizimde öyleydi sarılık yüzünden sürekli uyuyodu her 2 saatte bir uyandırıp emzirmemi söyledi hemşiremiz 1 haftada o sekilde geçti
Ebruea Kubraerdal bizimde 10 du saatte bir gece de dahil emzirdim alarm kurmuştum. Bizimki sonra anne sütü sarılığına döndü 40 günde geçti. 1 hafta 10 güne geçmezse öyle diyorlarmış yanlış hatırlamıosam
Tu-ba1091 Ben beşiğine masa lambası gibi aldım üstüne mavi tülbentle kapattım uyurken o ışıkla uyuttum bizimki sadece yüzünde vardı sık sık emzirip hem meme hem mama verdik bir haftada düzeldi
Ask17 Kubraerdal sürekli emzir yinede yükselmeye devam ederse sütünü sağıp ver o şekilde bebeğiniz az çaba göstererek daha fazla süt içmiş olur