Merhaba 6 yaşında bir oğlum ve 16 günlük bir bebeğim var. 16 gündür kimseden destek almadım. Annemde kaldım ama annem geceleri uyudu zaten sen emziriyorsun sen gazını çıkarıyorsun benim bişe yapmam gerekmiyor dedi odasına uyumaya geçti. Büyük oğlum bensiz uyumaz onu da yanımda uyutuyorum.1 hafta ailemin yanında kaldıktan sonra kendi evime geçtim gündüz ev işleri ve diğer oğlumla ilgilenmem gerektiği için uyuyamıyorum geceleri bebeğim uyumuyor. Her gece aglamaya başladım kimseden destek göremiyorum bebek bakmayı unutmuş gibiyim bu günler geçecek mi bilmiyorum. Uykusuzluktan yere sağlam basamiyorum . Bebeğim çok emmek istiyor biliyorum bu aylarda çok normal ama memede uyumuyor başka türlü nasıl uyutacağım onu da bilmiyorum . Sizlerin görüşlerine ihtiyacım var . 40 i çıksın diye gün sayıyorum en azından biraz duzene girer bazı şeyler