Ymomm ece94 aslında içiyor sabah uyandığında ilk beziydi idrar beklediği için mi oldu anlayamadım bir daha olursa doktora gideceğim suan olmadı
ysen Ymomm merhaba benim kızımda 11 aylık aynı durumu yaşıyoruz şu an geceden kalma bezini açtığımda vardı sonra mama su verdim çok minik bi leke geldi bakalım takip edicem sıvı yetersizliğinden mi oldu sizin ki baya olmuş posta ama belki görürsünüz
Ymomm ysen merhaba, geçince doktora götürmedim bol bol su içirip emzirmeye devam ettim siz de takip edin bi tekrarlarsa doktor daha doğru bilgi verir elbette